Харесах си нов телефон🙂 Nokia E61. Сегашният ми Siemens SX1 все по-често почна да ми създава проблеми и май наближава времето му за смяна. По принцип бях решил новият телефон да е с Linux ОС, но нещо се получи разминаване между изискаванията ми и това което се предлага на пазара🙂. Търся си смартафон със Wi-fi, QWERTY клавиатура, и да е на цена около 300-330EUR🙂. Motorola имат няколко модела с Linux, но не успях да си харесам нищо. А това, което си харесах все още го няма на пазара, a и прогнозните цени надхвърлят определения бюджет🙂. Става въпрос за следните два телефона Road и OpenMоko. Та по тази причина ще се придържам към добрия стар Symbian :)  Ако някой има идея за подобен телефон, отговарящ на изискванията……… ми да пише🙂

1 отговор към

  1. Дончо казва:

    Symbian-а за „стар“ – стар е. За „добър“ обаче може да поспорим🙂.

Вашият коментар

