Отадавана не съм писал. Не остава време, нотова ще бъде поправено🙂

В момента във фирмата тече пресертификационен одит по ISO9001. Срещу мен се е парирал дзверът, който ни проверява и препитва колежката. След нея съм аз. В сравение с предишният одит, този е с пъти по-тежък. То бива педантичност от страна на проверяващата, ама нейното доближава мания. Занимава ни с какви ли не дреболии, а и се губи основното. Чуваствам се все едно съм на изпит. По химия. При Гешева. Лоши спомени:)

Дано днес всичко да приклщчи успешно. Уфффф

2 отговора към

  1. Gogo казва:

    Та колко ти писа Гешева да знам дали ще ви сертифицират?🙂

  2. Milen казва:

    Е щом успях да завърша, значи горе-долу съм я омаял:) А пък сертификацията мина успешно🙂

Вашият коментар

