Четвъртък, 7 септември

Днес станах свидетел на една потресваваща според мен случка, която ме накара да седна през почивката ни, пред ПС-то. Денят започна нормално, като всеки един друг ден. Към 10 часа вече се бяхме настанили с Вероника на плажа. Към 11 и нещо Вер каза, че ще влезне да се изкъпе, а аз реших да остана на плажа и да продължа да се пържа на слънцето🙂 В едеин момент чух настойчиво бибикане откъм паркинга и реших да отида да видя какво става. Знаех, че не съм запушил никой, но все пак се разшавах. Пък и любопитството ме глождеше🙂 Това, което видях на паркинга ме потресе. В една от колите ревеше бебе. Малко бебенце сложено в кошче и оставено само в колата. Единият прозорец на колата беше малко отворен и това е. Няма баща, няма майка наколо. Просто си бяха зарязали детето в колата и се бяха юрнали на плаж. Видях и човека, който яростно натискаше бибитката на колата си, с надежда да привлече вниманието на родителите. Събрахме се доста народ около колата. Двама, мисля, софиянци тръгнаха по плажа да търсят родителите, а аз се насочих към телефона си с идеята, ако търсенето не даде резултат, да звъня в полицията. Търсенето на  родителите не даде резултат, но в този момент ни направи впечатление, че доста хора гледат към мястото, където беше паркирана колата. Слава богу, майката се беше появила междувременно. Взе си бебето от колата и тръгна към плажа. С това историята завършва, но аз все още се чудя какви родители ще си оставят бебето само в колата. Трудно ми е да го разбера и не мисля, че може да има причина, която би могла да оправдае подобно действие. В такива моменти ми се иска да живея някъде на Запад. Мисля, че и да се бях обадил в полицията, нямаше да има кой знае какви последствия за родителите.

Утре е последният ни ден от почивката в Черноморец. После ни чакат два дни в Бургас и в неделя живот и здраве трябва да сме си в Пловдив🙂

7 отговора към Четвъртък, 7 септември

  1. Milen казва:

    Ах няма ли кой да прилага законите, които ги имаме!? Със сигурност трябва имаме закон за защита на детето или нещо такова, остава и да почне да се прилага с пълната му сила. Но както в повечето случаи става в България – закони има, но няма кой да ги прилага, когато се нарушават😦

  2. Изида казва:

    А като гледам какви случаи дават по разните Зоополицейски предавания по Animal Planet започвам да мисля, че за подобно отношение към куче биха го отнели от стопанина му… Какво остава за дете!

  3. Milen казва:

    Най-малкото семейството или родителя щяха да бъдат поставени под наблюдение на съответните органи.

  4. Дончо казва:

    Хехе, интересно ми е какво щяха да правят с отнетото от стопанина куче! Щото нали стопанинът не може да му предложи добър живот…

    Може би щяха да подложат кучето на евтаназия🙂🙂🙂

  5. Ники казва:

    На Запад е същото безхаберие. Работя в САЩ и мога да кажа че всяко лято пеленачета умират от жега защото са оставени в колите от безотговорни родители. Малоумници бол.

    п.п. много поздрави на Филибето.

  6. Milen казва:

    Разликата м/у България и Запада е, че въпросните малоумници си понасят последствията.

    П.П. Поздравите се предадени.:)

Вашият коментар

