Концертът

Закъснявахме. Въпреки организацията, която Цвета се опита да направи, закъснявахме за концерта. Което всъщност не беше голям проблем. Така или иначе още не беше започнал, когато отидохме. На стадиона бяхме около 2000 човека. Очаквано количество, предвид липсата на реклама за концерта и не много слушания стил музика, който свирят. Поддържаща група бяха "Те". Оказаха се на доста добро ниво, въпреки че не са ми любмици и бях предубеден. Някак си не ми се връзваха много като support група, но останах приятно изненадан. Момчетата се представиха много добре. Изпълниха 4-5 техни парчета и отстъпиха място на Earth Wind & Fire. Експлозия от музика. Това представляват Earth Wind & Fire. Въпреки че не бяха в оригиналният си състав, 14 човека се раздадоха докрай на сцената. Музиката, звученето, хореографията си бяха на Earth Wind & Fire. И подлудиха зритетелите. Върху нас се изсипа водопад от музика. Професионализъм във всеки един звук и тон. Невероятно. Мечтата ми да ги чуя на живо се изпълваше. Концертите, които бях гледал на видео, сега се бяха пренесли в един умален мащаб на сцената в Албена. Музикантите правеха шоу каквото няма да забравя. Еуфорията ме беше завладяла до край и не ме е напуснала още.🙂 Час и половина на сцената вреше и кипеше от движение, танци, музика. А ние……ние просто се кефихме максимално. Пеехме и танцувахме. Радвахме се на любимата музика. Всичко беше…….. сякаш бяхме минали в една друга реалност. Реалност, в която съществуваше само музиката на Earth Wind & Fire и ние бяхме станали част от нея. Час и половина ние съществувахме, бяхме съпричастни и създавахме тази реалност.🙂 Беше наистина красиво. Усещането е просто неописуемо.🙂

Концертът завърши някъде към 23 часа със заря. Заря, която окончателно обяви края на концерта и която показа, че състава повече няма да излиза на бис. Заря, която затвърди положителното ми отношение към организаторите на концерта, които наистина заслужават едно голямо "БРАВО" за добре свършената и професионална работа. Единствената ми забележка към тях е, че не спазиха указанията, които бяха написали на гърба на билета. По-точно в частта им за забрана на внасяне на аудио и видео техника на стадиона по време концерта. По тази причина не взехме фотоапарата, а се оказа, че се внасят свободно.😦 Останах неприятно изненадан. Но пък ще ми остане споменът и надеждата някой ден те да дойдат отново.🙂

Прибрахме се в хотела към 23:30 и заседнахме в лоби-бара на хотела да пием по едно питие отново🙂 и да си говорим. Вероника се прибра в стая да се изкъпе и да легне да спи, че беше зверски уморена и измръзнала. Аз откарах до към 1 сутринта, но и аз се поддадох на умората и се прибрах в стаята. На сутрината трябваше да се прибираме към Пловдив.

Вашият коментар

