Вечер в ресторант „Греми“

Имаме нещо като традиция в нашата компания, всеки петък да се събираме в някое заведение, за да се видим като хората. За изминалият петък срещата беше насрочена за р-т "Авери", но понеже не ни уважиха резервацията, се преместихме в р-т "Греми". "Греми" е разположен на много стратегическо място🙂 , в самия център на Пловдив, по диагонал на х-л "Тримонциум". Заведението е приятно, има много зеленина и въпреки, че е се намира на самия булевард, е някак си закътанко.🙂 Започнахме с едно разместване и събиране на маси, защото сме доста народ, и след няколко минутно суетене, се настанихме по масите. До тук всичко си вървеше нормално. Ненормалното започна, когато дойде сервитьора. Честно казано по-странно обслужване през живота си не бях виждал. А съм обиколил доста заведения.🙂 Че беше млад и нов във бранша, на сервитьора му личеше от километри. Няма лошо – никой не се е родил научен. Но как пък никой не го беше научил, че при толкова народ, сметките се записват. Пича неизвестно защо се мъчеше да запомни всичките ни поръчки, които валяха от ляво и от дясно. И очаквано започва да ги забравя, забавя и обърква. Но върха на сладоледа бяха поръчките на Иза и Вероника. Момичетата чакаха два часа и нещо, за да бъдат уведомени, че техните вечери няма да станат. А беше питан няколко пъти какво става с техните поръчки. И няколко пъти ни беше казано, че стават бавно и трябва да изчакаме. Ебаси. Най-карая, след като ни каза, че няма да станат, свете поръчки бяха отказани, но странно как, се бяха появили в сметката. То всъщност доста голяма част от сметката беше объркана. И то в наша полза?! От дядо ми, Бог да го прости, знам че сервитьор не може да бъде вътре. А този беше вътре с поне 20лв. Луда работа. Повече няма да ходим там. Но си мисля. Абе сервитьорството е занаят. Наука, ако щеш. Не знам къде ги обучават, и кой, но не е нормално да не се знаят основните изискавания при сервирането и обслужването на клиенти. А не искам много. Честно.🙂 Искам като седна да ми се обръща необходимото внимание, ако нещо не може да бъде изпълнено от заявката, да бъда уведомен своевременно, а не след два часа, сметката да е вярна……… , а да, и да е сравнително чисто в заведението🙂 Това е мисля. Нали не искам много? И жалко за "Греми". Изгубиха едни добри клиенти в наше лице.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: