Концерт на „Earth Wind & Fire“ в България

Днес сутринта попаднах на едно каренце във в-к "Труд", че "Earth Wind & Fire" ще имат концер в България, в рамките на медейния фестивал в Албена.Любима група ми е още от детството и съм силно навит да отида на концерата им. Вярно, че ще бъдат без двете си водещи фигури – Морис Уайт и Филип Бейли, но пак си заслужва да се отиде. Концертът ще се състои на 10.06 в събота, така че не би следвало да има проблем с предвижването ни до там🙂 В статията пишеше, че билети вече се продават в НДК и интернет магазините и аз силно ентусиазиран заседнах да се ровя в нета, за да накопая въпросния/те/ магазин/и/. Сега, или аз не търся като хората, или такова животно, което да продава билети за концерта не съществува. Не можах да открия дори сайта на организаторите "Енерджи мюзик".😦 Все още тая няква надежда да си купя билетите онлайн, но ако не успея, ще се наложи да се разходим с Вероника до София. Така или иначе тя има работа за вършене, та ще съчетем полезното с приятното :) 

2 отговора към Концерт на „Earth Wind & Fire“ в България

  1. donangel казва:

    Любима група ми е още от детството

    Абе, когато ги слушаше, хич не се идентифицираше като човек, който е в „детинство“, ами като порасъл, млад, змей с подобаващо оперение за неговия вид.

    Ама сега… детинство! Все едно аз да кажа, че DM беше любимата група на Гого от детинството му🙂

  2. Milen казва:

    Точно от детинство ги слушам. Реално погледнато съм израстнал с тях🙂 Честно казано брат ми се погрижи доста добре за музикалният ми вкус🙂

Вашият коментар

