Завръщане

Измина един сравнително труден период от съвместното ни съжителство с Вероника. След година и пет месеца работа в София този период /засега/ приключи. Беше трудно и за двама ни, но за нея беше по-трудно. Това ежеседмично пътуване между София и Пловдив и обратно….. аз лично не знам дали бих се справил🙂 Както и да е – в събота отивам да си я взема от там. Ще започва работа в Пловдив. Силно се надявам и вярвам, че не направихме грешка и не заминах аз за София. Дано бъдещето е благосклонно към нас🙂

Съкровище, обичам те🙂

6 отговора към Завръщане

  1. donangel казва:

    Пожелавам ви успех. Съжителството едва сега започва, ще имате нужда от пожеланията🙂 …

  2. Вероника казва:

    Дончо, благодаря за пожеланията!🙂
    И аз се надявам да не сме направили грешка с това си решение.🙂 А колкото до съвместното ни съжителство, съкровище, в началото съм сигурна, че няма да ни е лесно … особено, ако реша да се заема сериозно с проблема твоето пушене😉

    И аз те обичам! :-{}

  3. donangel казва:

    Вер, ако успееш да го откажеш от пушенето, няма значение какво съм си мислел – бъркал съм :)!
    Но мога отсега да заложа сериозна сума, че най-накрая вероятно и ти ще пропушиш!

  4. Вероника казва:

    Дончо, до сега не съм опитвала да пуша и нямам абсолютно никакво желание да опитвам … А и ако започна, няма да се отрази „добре“ на белите ми дробове, които и без това не са много в ред … А не съм чак такава мазохистка.😉 Така че недей да залагаш прекалено голяма сума.😉

  5. Izida казва:

    Честито ви и от мен🙂 Радвам се, че най-накрая сте си заедно.
    Пожелавам ви леко напасване в периода на свикването😉

  6. donangel казва:

    @Вер: ще видим, ще видим.
    Имаш срок до средата на Юли. Щото на 21-ви идвам да ти направя „ревизия“. И да видя какво си сторила на приятеля ми🙂..

Вашият коментар

